جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
افزایش ۲ برابری سهمیه انسولین منطقه کاشان
کاشان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد سهمیه انسولین در منطقه کاشان مستقل از استان اصفهان به دو برابر مقدار قبلی افزایش پیدا کند.

سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش سهمیه انسولین منطقه کاشان اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده سهمیه کاشان مستقل از استان اصفهان و به دو برابر مقدار قبلی افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه انسولین‌های قلمی یکی از نیازهای جدی بیماران مبتلا به دیابت است، ابراز داشت: از معاونت غذا و داروی دانشگاه خواسته‌ایم تا هرچه سریع‌تر پیگیر دریافت این سهمیه و توزیع بین مردم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه مصرف انسولین‌های قلمی در مردم منطقه کاشان نسبت به متوسط کشوری بیشتر است، تصریح کرد: با وجود افزایش سهمیه، مجدداً از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درخواست کرده‌ایم تعداد بیشتری قلم انسولین را به منطقه کاشان اختصاص دهد.

کاهش موارد بستری و ابتلاء به ویروس کرونا در منطقه کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کاهش موارد بستری و ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مردم شاهد این اتفاقات خوب هستیم ولی اگر مردم بی تفاوت باشند و موارد بهداشتی را رعایت نکنند پیش بینی روزهای سختی را می‌کنیم.

مروجی با بیان اینکه تا به امروز موردی از ابتلاء به کرونای انگلیسی در کاشان گزارش نشده است، بیان داشت: شرایط فعلی بسیار خطرناک و شکننده است و لازم است همچنان تا عادی شدن شرایط مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور دل تجمعات و شستشوی مکرر دست‌ها اهتمام ورزند.

کد خبر 15794
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار