چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
آغاز بازدید از وضعیت بهداشتی مدارس استان فارس
شیراز - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس از تشکیل تیم‌های استانی و منطقه‌ای نظارتی برای بازدید از مدارس سراسر استان به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید مهبودی گفت: گروه‌های استانی و منطقه‌ای بازدیدها را تا ۸ بهمن ماه از تمام مدارس استان ادامه خواهند داد و باید این بازدیدها در سامانه نظارت و ارزیابی ثبت شود.

وی افزود: تا ۱۰ بهمن ماه بازخورد این بازدیدها از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس به ادارات شهرستان‌ها و مناطق ارسال خواهد شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس بیان کرد: نکته مهم در رابطه با این بازدیدها این است که آموزش در دوران کرونا اتفاق افتاده باشد و دانش آموزی از تحصیل محروم نشده باشد.

مهبودی خاطرنشان کرد: نکته دیگر در رابطه با این بازدیدها این است که دانش آموزانی را که به هر دلیلی از تحصیل محروم شده‌اند شناسایی و جذب خواهند شد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه معلمان استان فارس با تولید محتواهای مختلف و متعدد و درسنامه‌های خودآموز به عنوان یک الگو در سطح کشور در زمینه آموزش در دوران کرونا معرفی شده‌اند.

کد خبر 15926
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار