پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
تعداد مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۶۹۳۴ نفر رسید
زاهدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزایش ۳۱ مورد جدید، آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۶ هزار و ۹۳۴ نفر رسید.

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا امروز ۲۶ هزار و ۹۳۴ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هیچ موردی فوت ناشی از کرونا در استان سیستان و بلوچستان نداشته‌ایم، ادامه داد: در پی مشارکت مردم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، تعداد روزهای بدون فوت بعد از اجرای محدودیت‌های هوشمند کرونایی و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به ۶ روز رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اینک ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند، گفت: تعداد افراد بستری با علائم تنفسی نیز در بیمارستان‌های استان ۸۹ نفر هستند.

کد خبر 15966
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار