جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
بندر دیلم باید از حالت سنتی خارج شود
بوشهر - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به ضرورت افزایش عمق بندر دیلم گفت: بندر دیلم باید از حالت سنتی خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش ارجمند زاده ظهر شنبه در نشست بررسی مشکلات انتظامی و بندری شهرستان دیلم اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های بندر دیلم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با آخرین لایروبی انجام شده در خور بندر دیلم، ۶۰ هکتار زمین در شمال خور استحصال و احیا و به محدوده شهری اضافه شد، ۱۵ هکتار از آن به عنوان پسکرانه بندر دیلم در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که باید مشابه بندر گناوه، خور را رها کنیم و به سمت عمق‌های بیشتر برویم که لایروبی کمتری نیاز داشته باشد.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود که با این اقدامات بتوانیم با لایروبی احداثی عمق مناسب را ایجاد کنیم که بندر از حالت سنتی خارج شود و پذیرای شناورهای فلزی با آبخور بیشتری باشیم.

ارجمندزاده ادامه داد: مطالعات پروژه طرح جامع بندر کوچک دیلم تا پایان امسال نهایی می‌شود و تلاش می‌کنیم که این پروژه جز اولویت‌های نخست سازمان بنادر و دریانوردی باشد.

کد خبر 17080
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار