شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
مسیر حرکت خودروها به مناسبت ۲۲ بهمن در بوشهر اعلام شد
بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مسیر حرکت خودروها به مناسبت ۲۲ بهمن در بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر بوشهر چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مسیرهای مشخص شروع خواهد شد.

وی افزود: مسیر راهپیمایی از میدان شهید رئیس‌علی دلواری آغاز و سپس میدان‌قدس- چهار راه شیلات-بلوار طالقانی (صلح آباد) - میدان شهید مطهری، بزرگراه امام علی (ع) - میدان غدیر- دهکده گردشگری که مسافت این مسیر ۱۴ کیلومتر است.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: آیت الله خاتمی عضو شورای نگهبان به عنوان سخنران ویژه دعوت شده است که به صورت زنده از صداوسیمای بوشهر پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن دعوت از مردم شریف استان برای شرکت در این راهپیمایی اظهار داشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی موتوری و خودرویی وسایل نقلیه خود را به شعارهای انقلابی، تصاویر امام و رهبری و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کنند تا جلوه‌ای ویژه به مراسم امسال بدهند.

وی بیان داشت: اطلاعات، بیانیه و سخنرانی مراسم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از طریق رادیو بوشهر در مسیر راهپیمایی قابل دریافت است.

کد خبر 17268
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار