پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
مجمع بسیج خارگ از دل نخبگانی بیرون آمده است که دلسوزان ایران اسلامی هستند/  مصوبات مجمع باید به جد پیگیری شود و کوتاهی در این خصوص پذیرفته نیست.

خارگ :مجمع عمومی بسیج ناحیه خارگ با هدف بررسی مصوبات گروه های تخصصی و هیئت های اندیشه ورز باحضور رئیس مجمع ،امام جمعه شیعه و جامعه اهل سنت ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله ، معاونت بخشداری، رئیس شورای شهر، شهردار، رییس تامین اجتماعی خارگ، اعضای مجمع و روسای گروه های تخصصی جزیره خارگ با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص مصوبات گروه های تخصصی و هیئت اندیشه ورز برگزار شد.

به گزارش خارگ آنلاین : رئیس مجمع عالی بسیج خارگ گفت : بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه مجامع بسیج و هیات های اندیشه ورز در لایه های مختلف طراحی برای ماموریت های مختلف اعم از جنگ سخت و جنگ نرم، سازندگی و خدمات رسانی است.
 مهدی باقری ادامه داد : در دو نقطه کاربرد این هیات ها محسوس تر است ، یکی در راس و یکی در لایه ها و راهبرد مجمع بسیج خارگ بر اساس این رهنمود های معظم رهبری شکل گرفته است.
وی ، رصد و احصای آسیب‌ها و چالش‌ها، اولویت‌بندی چالش و ارائه راهکار‌های تخصصی را مهم‌ترین فلسفه هیئت های اندیشه ورز دانست و تاکید کرد: مصوبات مجمع باید به جد پیگیری شود و کوتاهی در این خصوص پذیرفته نیست.
باقری تاکید کرد : مجمع بسیج خارگ از دل نخبگانی بیرون آمده است که دلسوزان ایران اسلامی هستند
رییس مجمع عالی بسیج خارگ تعامل مجمع با دانشگاه خارگ را اولویت مهم مجمع بسیج خارگ دانست و گفت :باید در ارائه راه حل و پژوهش های تخصصی از ظرفیت های علمی دانشگاه و نخبگان خارگ استفاده شود.
 
باقری تاکید کرد :  تفاهم نامه همکاری با اهداف استفاده از توانمندی های علمی و توسعه همکاری های پژوهشی ، آموزشی ، مشاوره ای ، خدمات تخصصی شناخت ظرفیت های علمی ، پژوهشی منطقه و به فعلیت رساندن آنها و توانمند سازی گروه های تخصصی ، هیئت های اندیشه ورز و اقشار بسیج  و استفاده از ظرفیت های بسیج در راستای اهداف عالی دانشگاه به منظور تولید علم ، مهندسی معکوس و ...همکاری در تجاری‌سازی یافته‌های تحقیقاتی، در اختیار قرار دادن ظرفیت های اقشار مختلف بسیج برای استفاده دانشگاهیان ،مشارکت در راه اندازی گروه تخصصی آموزش تحقیقات و فناوری فی مابین مجمع بسیج  و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ منعقد گردید.

کد خبر 18340

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار