جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
روز مرد،روز آزادگيست

خارگ : علي (ع) كه در همه اديان او را مي شناسند و نامش همواره مي درخشد چه در قالب حاكمي عادل،پدري صبور و مهربان ،همسري وفادار و بزرگ منش و مهمتر از همه ، ياري براي مظلومان و درماندگان. نام علي (ع) از ازل تا ابد تاجيست بر تارك هستي

به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین طاهره برزگر : همه نام او را عجين شده با كلمه(عدالت) مي شناسند.همان عدالتي كه قرار است مصلحي از سلاله پاك وي بر گستره هستي برقرارش كند. آري همان مرد يگانه هستي  ؛ علي (ع) كه در همه اديان او را مي شناسند و نامش همواره مي درخشد چه در قالب حاكمي عادل،پدري صبور و مهربان ،همسري وفادار و بزرگ منش و مهمتر از همه ، ياري براي مظلومان و درماندگان. نام علي (ع) از ازل تا ابد تاجيست بر تارك هستي .

حال در اين عصر شتاب زدگي زمان در ميان تمثال هاي هزار چهره،دويدن ها ي پر از تنش و اضطراب، مرد بودن كار بسيار سختي است.مردان واقعي اما راه بلدند و خوب مي دانند در كدام مسير گام بردارند. آزادگي در خون آنها جريان دارد و همواره در عين آگاهي بر جايگاه والاي تواضع ايستاده اند.روحشان را به هيچ غل و غشي نيالوده و هرگز راه و رسم پهلواني و عدالت ورزي را فراموش نمي كنند.همه مردان سرزمين سرافراز ما ،نسل به نسل اين ارزش ها را آموخته اند و در گوهره وجودشان نهادينه شده است و در هر برهه از تاريخ ،نقش شهامت و آزادگي را بر تارو پود اين دنيا حك كرده اند.

با عرض تبريك اين روز عزيز و گرانقدر به همه مردان وطنمان ايران ،اداي احترام مي كنيم به شهداي راه سلامت و ساير شهداي كشور عزيزمان كه مردانه براي آرمان هايشان جنگيدند. در پايان بايد بيان كرد كه همواره بايد در آموختن راه و رسم مردانگي كوشيد چرا كه به فرموده امام علي (ع): مردانگي نامي است كه همه فضايل و محاسن را در بر مي گيرد.

کد خبر 18537

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار