شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد/ احتمال بارش باران
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: طی روزهای پایانی هفته جاری دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در برخی از ساعات به سبب وزش بادهای شمالی عمدتاً در فراساحل، ارتفاع موج دریا در این مناطق به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه با عبور امواج ناپایدار جو، با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در سطح استان، وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: روز پنجشنبه با وزش جریانات جنوبی، دمای هوا در سطح استان به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۴ و بر روی دریا گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 18958
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار