جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
زیرساخت درمانی کافی در دشتستان نداریم/ لزوم لغو مسافرت‌ها
بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت درمانی کافی در دشتستان نداریم، از هم‌وطنان خواست در این روزهای سخت کرونایی به استان بوشهر سفر نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر با شیوع گسترده کرونا در سطح استان و کشور روبرو بوده‌ایم و خطر کرونا تهدیدی جدی محسوب می‌شود.

وی با درخواست از همه مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بیان کرد: انتظار می‌رود همه افراد از ماسک استفاده کرده و سفرهای خود را به دوران پس از شیوع کرونا موکول کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال بهار و تابستان سختی را در استان گذراندیم ولی زمستان نسبتاً آرامی داشتیم افزود: امیدواریم مسافرت‌ها لغو شود تا این بیماری کنترل و تلفات کم شود.

وی خواستار پرهیز از سفر به استان بوشهر شد و بیان کرد: این ایام استان بوشهر آب و هوای بسیار خوبی دارد ولی انتظار می‌رود به خاطر وضعیت کرونا، هم‌وطنان سفر خود را به زمانی بهتر موکول کنند تا شاهد گسترش کرونا نباشیم و سلامت هم‌وطنان عزیز حفظ شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان بوشهر و خصوصاً شهرستان دشتستان زیرساخت‌های کافی برای پذیرش بیماران کرونایی را ندارد و کوچک‌ترین غفلت باعث بروز مشکلی بزرگ می‌شود.

کد خبر 18962
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار