جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
یک فوتی جدید کرونایی در استان بوشهر/ ۷۷ نفر بستری هستند
بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت یک فوتی جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: ۷۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش مبتلایان کرونا در استان بوشهر هستیم که باید بیش از پیش مسائل بهداشتی و پروتکل‌های مراقبتی رعایت شود.

وی این افزایش مبتلایان را یک زنگ خطر دانست و اضافه کرد: در این شرایط علاوه بر اینکه نباید به استان‌های پرخطر سفر کنیم، میزبانی از اهالی این استان‌ها نیز خطر افزایش موارد کرونایی را بیشتر می‌کند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خواستار کاهش برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها شد و ادامه داد: استفاده از ماسک مهمترین راهکار کاهش ابتلاء است که باید توسط همه افراد رعایت شود.

وی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۲۱ نفر نیز طی این مدت با حال خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

کشمیری افزود: هم‌اکنون ۷۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و پنج نفر نیز به کمک دستگاه تنفس دارند.

وی با اشاره به ثبت یک فوتی کرونایی در استان بوشهر طی شبانه روز گذشته گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۸۹۰ مورد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ هزار و ۳۷۷ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.

کد خبر 18963
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار