جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می‌کنند
بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای صنعتی و صنفی استان بوشهر تسهیلات جهش تولید دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تسهیلات جهش تولید در حوزه صنعتی و صنفی در استان بوشهر اجرایی شده و متقاضیان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به پرداخت این تسهیلات با نرخ سود بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار ادامه داد: در این طرح از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری اولویت‌هایی برای پرداخت تسهیلات تعیین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: از اولویت‌های پرداخت این تسهیلات می‌توان به فعال کردن ظرفیت‌های خالی ۱۴ محصول، نهضت ساخت داخل، فعال سازی واحدهای راکد و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی اشاره کرد.

وی افزود: توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار، احیا، فعال سازی و توسعه معادن مقیاس کوچک، تأمین مالی اصناف تولیدی، توسعه صادرات غیرنفتی، طرح‌های فناورانه از دیگر اهداف پرداخت این تسهیلات است.

حسینی گفت: اولویت پرداخت تسهیلات با کسانی است که دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی برای راه اندازی یا افزایش تولید نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی لازم و تثبیت و یا افزایش تولید و اشتغال باشند.

وی خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات قابل پرداخت به هر بنگاه اقتصادی، بر اساس نیاز واقعی بنگاه و بررسی‌های کارشناسی مراجع ذیصلاح از جمله بانک عامل خواهد بود.

کد خبر 18966
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار