چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
۳ پروژه در حوزه زیرساخت و ایمنی بندر خارگ افتتاح شد

خارگ- با حضور وزیر راه، مسکن و شهرسازی در استان بوشهر، سه پروژه در حوزه زیرساخت و ایمنی بندر خارگ با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مراکز مهم و راهبردی در آبراه بین المللی خلیج فارس به شمار می‌رود.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در ارتقا سطح زیر ساخت‌های حیاتی بنادر کشور اقدامات بسیار مناسبی به سرانجام رسانده است که شایسته تقدیر است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: امروز همزمان با حضور وزیر راه، مسکن و شهرسازی در استان بوشهر سه پروژه در حوزه زیرساخت و ایمنی بندر خارگ با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال به افتتاح رسید.

ابراهیمی گفت: پروژه سیستم اطفای حریق ثابت بندر مروارید خارگ با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و با هدف ارتقای سطح ایمنی بندری افتتاح شد.

وی بیان کرد: پروژه برق رسانی به اسکله بندر مروارید خارگ نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با هدف ارتقای سطخ ایمنی، افزایش امنیت و بهره وری اسکله مروارید خارگ افتتاح شد.

ابراهیمی بیان کرد: همچنین اتصال سامانه بین المللی ناوتکس بوشهر، خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، بوالخیر، ریگ و لاور ساحلی به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری و تجهیز و راه اندازی سیستم مخابراتی ترمینال مسافربری بندر بوشهر از دیگر طرح‌های توسعه‌ای است که با اعتبار ۳۰ میلیارد امروز از سوی وزیر و به صورت ویدئو کنفرانس به افتتاح رسید.

کد خبر 19095

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار