جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
مشكلات ريشه اي خارگ به وزير راه و شهرسازي رسيد/طرح جامع خارگ و موضوع تردد دريايي  همچنان در بلاتكليفي/وزير قول همكاري داد

خارگ : صبح امروز و در پي سفر وزير محترم راه و شهرسازي به شهر بوشهر،شوراي شهر و شهردار با وي ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش خارگ آنلاین :

در اين ديدار كه وطن دوست رييس شورای شهر، صفايی شهردار و دهقان مسئول طرح جامع شهر خارگ حضور داشتند و در خصوص مشكلات اساسی و قدیمی خارگ صحبت هايی انجام شد.

رييس شورای شهر در اين ديدار ضمن تشكر از دكتر اسلامی كه توجه ويژه ای به طرح جامع خارگ داشته است ،اظهار داشت بعداز ١٦ سال پيگيری طرح جامع ، متاسفانه طرحی مصوب شده أست كه منافع مردم در آن به درستی ديده نشده و شايسته است باتوجه به دفاعیات و پیشنهادات بحق این شورا در بررسی های  مجدد طرح ، منافع مردم و مسائل و تعاريف شهرسازی كه مغفول مانده أست، ديده شوند.

وطن دوست درادامه توضیحات خود در خصوص مشكلات بخش تردد دريايی گفت، سختيهای مردم در بخش مسافرت دريايی لزوم حمايت از بخش خصوصی و رسيدگی به مشكلات آنان اشاره كرد.
وی افزود، متأسفانه معضل تردد که همواره در تمامی نشست‌ها مطرح می‌شود، طاقت مردم را به سر آورده و دشواری‌های شهروندان صبور خارگ را به ویژه در شرایط کرونا صدچندان کرده است و علی رغم ارائه راهکارهای عملیاتی همتی برای حل آن وجود ندارد.

وطن دوست از طرح ملی مسکن در خارگ خبر داد و گفت ، بجهت وجود برخی مشکلات در ساخت مسکن پیشنهاداتی در جهت رفع این مشکل به وزير راه و شهرسازی داده شد، پیشنهاد شد با تعامل و همکاری وزارت نفت قطعه زمینی بجهت ساخت مسکن جوانان در خارگ اختصاص داده شود یا این حرکت در شهرهای همجوار خارگ صورت گیرد .
 
صفايی شهردار خارگ در خصوص برخی از مشكلات ازجمله طرح جامع به وزير راه و شهرسازی گفت: تصويب ناقص طرح جامع عواقب بدی برای درآمد شهرداری ايجاد كرده و شهرداری نمی توااند خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه كند.

دكتر اسلامی با اشاره به اينكه مشكلات مردم خارگ را شنيده است ابراز داشت در خصوص طرح جامع سعی می شود منافع مردم حتما ديده شود و با حساسيت موضوع فوق را دنبال می كنيم.
وی اضافه کرد، در بخش مشكلات تردد دريايی نيز ايشان قول همكاری از سوی وزارتخانه و سازمانهای مربوطه را اعلام و ابراز داشتند در خصوص نوسازی و بروز رسانی ناوگان هر دو مسير ورود جدی انجام می دهيم.

رييس شورا و شهردار در پايان از همكاری صميمانه جناب دكتر جميری (نماينده محترم مجلس)، دكترگراوند و دكتر ستوده كه تلاش بسياری در اين ديدار داشتند تشكر و قدردانی كردند.

رييس شورا و شهردار در پايان از همكاري صميمانه جناب دكتر جميري (نماينده محترم مجلس)،دكترگراوند و دكتر ستوده كه تلاش بسياري در اين ديدار داشتند تشكر و قدرداني كردند.

کد خبر 19098

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار