چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
تعداد بستری‌های کرونایی در استان بوشهر ۳ برابر ترخیصی‌ها است
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و ۱۳ نفر از بیماران نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی روزهای اخیر میزان ابتلاء به کرونا در استان بوشهر رو به افزایش بوده است و این موضوع زنگ خطری جدی برای مردم استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است خاطرنشان کرد: از مردم استان بوشهر می‌خواهیم که دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به وضعیت حاد کرونا در استان‌های پرخطر اشاره کرد و ادامه داد: باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز کرد و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان‌ها نباشیم.

بستری ۳۹ بیمار جدید

کشمیری اضافه کرد: طی شبانه روز اخیر ۳۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۱۳ نفر از بیماران بستری نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ۹۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۳ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و پنج نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد کل مبتلایان شناسایی شده را ۲۰ هزار و ۶۲۷ نفر عنوان کرد و ادامه داد: با ثبت یک مورد جدید فوتی، مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۸۹۳ مورد رسیده است.

کد خبر 19275
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار