جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
۴۳۷ شورای شهر و روستا در استان بوشهر تشکیل می‌شود
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در انتخابات سال آینده ۴۳۷ شورای شهر و روستا در استان بوشهر تشکیل می‌شود که ۴۰ شورا در شهرها و ۳۹۷ شورا در روستاها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورهای شهر و روستا را در پیش رو داریم که باید تلاش کنیم زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تشکیل ۴۳۷ شورای شهر و روستا در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۴۰ شورا در سطح شهرها و ۳۹۷ شورا در روستاها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۱ روستا دارای شورای سه نفره و ۴۶ روستا دارای شورای پنج نفره است خاطرنشان کرد: تعداد اعضا شورای شهر در سطح استان ۲۱۰ نفر و شوراهای روستایی هزار و ۲۸۳ نفر است.

ایجاد  ۹۶۱ صندوق اخذ رأی

ایرانی اضافه کرد: برای انتخابات آینده ۹۶۱ صندوق اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۲۸ صندوق برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد شوراها در سطح استان با ۱۰۶ شورا و ۳۶۸ عضو مربوط به شهرستان دشتستان است ادامه داد: کمترین تعداد شوراها هم در شهرستان کنگان با ۱۲ شورا و ۴۸ عضو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: کاندیداهای شورای شهر و روستا که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات زودهنگام می‌کنند مرتکب جرم شده و می‌توان به عنوان مصادیقی از تخلف، زمینه رد صلاحیت آنها فراموش شود.

برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی

وی از برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: ابزاری داریم که طی آن ورود پول‌های کثیف در انتخابات را رصد و مطمئناً برخورد می‌کنیم.

ایرانی تصریح کرد: کارکرد شوراها در استان بوشهر به اعتماد مردم آسیب رسانده است. کسانی که برنامه‌ای ندارند وارد عرصه انتخاب مردم در شوراهای شهر و روستا نشوند.

بد از دولت دفاع کردیم

وی ادامه داد: طی هشت سال اخیر، بد از دولت دفاع کردیم و به دلیل نداشتن ابزارهای اطلاع رسانی، مردم دقیقاً متوجه نشدند که دولت دارد چه کار می‌کند و حالا هم فایده‌ای ندارد و تا چند ماه دیگر عمر دولت به اتمام می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همین که دولت در فضای جنگ اقتصادی توانسته کشور را اداره کند جای تقدیر دارد. هر چند که کسی از دولت تقدیر نمی‌کند و فقط در حال کوبیدن دولت در فضای مجازی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه فکر کنید دولت بعدی بتواند دلار و سکه را به هشت سال قبل برگرداند، صحیح نیست و چنین اتفاقی نمی‌افتد. اکنون کشور در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌ها است.

کد خبر 19351
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار