چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
آماده‌باش ۴۴ راهدارخانه در ایام نوروز در کرمانشاه
کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ۴۴ راهدارخانه در ایام نوروز در این استان خبر داد.

فریبرز کرمی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسافرت‌های نوروزی اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری و ۴۴ راهدارخانه در استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی راهدارخانه‌ها به صورت روزانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند، افزود: نظارت گشت‌های ماشین آلات راهداری به صورت مداوم و روزانه و شبانه به منظور پیشگیری از تصادفات جاده‌ای، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه راه‌ها و سرقت تجهیزات جاده‌ای صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم به منظور پیشگیری از حاد شدن وضعیت کرونایی در این استان باید از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند پیش از سفر برای آگاهی از انسداد محورهای مواصلاتی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه آگاهی از وضعیت راه‌ها از طریق نشانی اینترنتی www.141.ir امکان پذیر است.

کد خبر 20806
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار