شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
اولویت کارخانجات سیمان بوشهر تامین نیازهای استان باشد
بوشهر - استاندار بوشهر گفت: تامین نیازهای استان بوشهر به سیمان باید در اولویت کارخانجات سیمان استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: سه کارخانه سیمان در استان بوشهر فعال است که میزان تولید آن چند برابر نیاز استان است.

وی اضافه کرد: این کارخانه‌ها باید نیازهای استان به سیمان را تأمین کنند و سپس به فکر صادرات باشند و در صورتی که حوزه عمرانی استان اعلام رضایت کند قادر به صادرات خواهند بود.

استاندار بوشهر بر لزوم تأمین نیازهای پروژه‌های عمرانی و مایحتاج مردم به سیمان تأمین کرد و ادامه داد: استان بوشهر نباید با صادرات سیمان دچار کمبود و تنش شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی بر بازار بوشهر اضافه کرد: گرانی کالا و اقلام مختلف باعث افزایش فشار به مردم می‌شود که باید با ابزار نظارتی مانع از گران‌فروشی در بازار شد.

گراوند با تاکید بر لزوم تلاش ویژه برای تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان از جمله برنج، مرغ، شکر و دیگر اجناس افزود: از همه ظرفیت‌ها و توان برای ایجاد تعادل در بازار استفاده شود.

وی بیان کرد: مرغداری‌ها که از سهمیه نهاده به قیمت دولتی استفاده می‌کنند نباید در تحویل مرغ به کشتارگاه‌ها تعلل کنند و در صورت تعلل سهمیه آنها قطع خواهد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مرغداری‌هایی که حاضر به عرضه تولیدات خود به بازار نیستند با حکم قاطع قضائی مواجه می‌شوند تا بازار دچار تلاطم و التهاب قیمت نشود.

کد خبر 20926
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار