پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تداوم وزش بادهای شدید در استان بوشهر/ ارتفاع موج به ۳ متر می‌رسد
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم وزش بادهای شدید در استان خبر داد و گفت: خلیج فارس در اغلب ساعات مواج و متلاطم خواهد بود و ارتفاع موج به سه متر می‌رسد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی بر روی دریا و نوار ساحلی استان تا روز سه شنبه است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با این شرایط، طی این مدت در اغلب ساعات خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوا در سطح استان روند کاهشی خواهد داشت افزود: امروز با افزایش پوشش ابر در بخش‌هایی از شمال و مناطق شرقی استان احتمال و وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی باد و گردوخاک و طی امروز در بخش‌هایی از نیمه شمالی استان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود و در برخی ساعات بر روی دریا و نوار ساحلی سرعت باد به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا بین ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود و گاهی به بیش از سه متر می‌رسد.

کد خبر 21171
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار