جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
وسایل سرمایشی ۳۶ درصد از برق تحویلی کشور را مصرف می‌کنند
بوشهر - معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: در اوج مصرف برق در تابستان از ۶۰ هزار مگاوات برق تحویلی برای سال جاری به شبکه سراسری ۲۲ هزار مگاوات آن به حوزه سرمایشی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی رخشانی مهر عصر شنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: توسعه، اصلاح و نوسازی شبکه‌های برق‌رسانی را به صورت جدی در دستور کار داریم و این مهم به عنوان یکی از اولویت‌های توانیر محسوب می‌ود.

وی با اشاره به عبور موفق از پیک بار فصل تابستان سال گذشته با مشارکت مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: با همراهی صنایع انرژی‌بر در تابستان گذشته با موفقیت از پیک بار تابستان عبور کردیم.

رخشانی مهر با اشاره به آثار نامطلوب رطوبت بالا و شرجی بر روی خطوط شبکه‌های برق‌رسانی استان بوشهر بیان کرد: بازسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده برق استان بوشهر را در اولویت داریم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ادامه داد: بخش عمده‌ای از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات بخش توزیع، به اصلاح و نوسازی شبکه‌های برق‌رسانی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اختصاص ۲۲ هزار مگاوات برق به حوزه سرمایشی افزود: از ۶۰ هزار مگاوات برق تحویلی برای سال جاری به شبکه سراسری ۲۲ هزار مگاوات آن به حوزه سرمایشی اختصاص دارد.

رخشانی مهر خواستار همراهی و مشارکت مردم برای عبور از پیک بار تابستان شد و خاطرنشان کرد: انتظار از مردم استان‌های جنوبی این است که نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 21273
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار