جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
قاتل در صحنه وقوع قتل دستگیر شد
بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شخصی که مرد ۴۴ ساله‌ای را در خیابان ساحلی به قتل رسانیده بود، در عملیات مأموران پلیس و در محل وقوع قتل دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب زاده اظهار داشت: بامداد چهاردهم فرودین‌ماه با اعلام گزارشی از یک نزاع و درگیری منجر به جرح در خیابان ساحلی شهر بوشهر جنب باشگاه بدنسازی ایران جوان، بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۲ مصلی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، مشخص شد که جوانی ۲۲ ساله راننده خودرو پراید با فردی ۴۴ ساله که راکب موتورسیکلت بوده به علت بحث و جدل لفظی در خیابان به انگیزه بد رانندگی کردن و احتمال تصادف، درگیر شده و با ضربات چاقو باعث مصدومیت شدید او شده است.

این مقام پلیس خاطر نشان کرد: متأسفانه حین انتقال راکب موتورسیکلت توسط اورژانس به مرکز درمانی، این فرد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه با عکس العمل سریع مأموران ضارب بلافاصله در محل وقوع قتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان داشت: آموزش مهارت‌های زندگی و کنترل خشم با قدری تحمل، تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

کد خبر 21319
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار