پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان استفاده شود
بوشهر - مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم یاوری صبح چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از تولید را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار امسال باید گام‌های عملیاتی را برداریم و فارغ از شعار برای تحقق این هدف مهم تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و مانع زدایی از روند تولید و کارآفرینی و توجه جدی به رفع موانع از پیش پای تولیدکنندگان همواره مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفته است.

مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گره گشایی و تسهیل امور بنگاه‌ها برای صیانت از نیروی کار، از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت و صیانت از نیروی کار باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در این راستا یکی از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت از نیروی کار است.

کد خبر 21658
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار