پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
استان بوشهر فقط یک روستای بالای ۵۰ خانوار بدون راه آسفالته دارد
بوشهر - استاندار بوشهر از تلاش برای آسفالته کردن راه همه روستاهای استان خبر داد و گفت: استان بوشهر فقط یک روستای بالای ۵۰ خانوار بدون راه آسفالته دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: در راستای آسفالته شدن راه‌های روستاهای استان بوشهر تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر فقط یک روستای بالای ۵۰ خانوار بدون راه آسفالته دارد اضافه کرد: در روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز فقط هشت روستا فاقد راه آسفالته هستند.

استاندار بوشهر از تلاش و برنامه‌ریزی برای آسفالت شدن مسیر این ۹ روستا خاطرنشان کرد: تلاش داریم که مسیر همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر آسفالته شود.

وی با تاکید بر لزوم تلاش ویژه برای تکمیل پروژه‌های راهسازی در محورهای مختلف استان بوشهر ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه‌های روستایی باید با اولویت دنبال و پیگیری شوند.

گراوند با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار دهیاری‌ها در ساخت و تکمیل محورهای روستایی افزود: همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در اجرا طرح‌های راهسازی اهمیت بالایی دارد.

وی وضعیت محورهای اصلی و شریانی استان بوشهر را مطلوب دانست و گفت: رفع نقاط حادثه خیز و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم در حوزه راه‌های استان بوشهر است.

کد خبر 21766
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار