چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود/ احتمال بارش باران
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش باران در استان خبر داد و گفت: دمای هوا در سطح استان روند افزایشی خواهد داشت.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر فردا جمعه به تدریج سرعت وزش بادهای جنوبی در سواحل شمالی و مرکزی استان افزایش خواهد یافت و دریا تا روز یکشنبه در برخی ساعات متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین طی این مدت ضمن اینکه دمای هوا در سطح استان روند افزایشی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران و گاهی رعدوبرق نیز بر روی دریا و در برخی مناطق شمال و مرکز استان دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: آسمان استان بوشهر طی ساعات آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد و افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق شمالی احتمال بارش خفیف و پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و فردا در شمال خلیج فارس ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در فراساحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 21851
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار