جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
نماز جمعه بار دیگر در سراسر استان اردبیل تعطیل شد
اردبیل - رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت استان اردبیل با اشاره به وضعیت قرمز و پرخطر کرونا در اردبیل از تعطیلی نماز جمعه فردا ۲۷ فروردین در تمامی شهرهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ناصر نصیری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و دفتر امام جماعت اردبیل فردا ۲۷ فروردین‌ماه فریضه نماز جماعت به دلیل شرایط پرخطر کرونایی در هیچیک از شهرهای استان اردبیل برگزار نخواهد شد.

وی به وضعیت نگران‌کننده بیماری کرونا در استان اشاره و تصریح کرد: افزایش تعداد بیماران بستری و روند صعودی این بیماری در استان اردبیل بسیار نگران‌کننده است که در همین رابطه صلاح و تصمیم بر عدم برگزاری فریضه نماز جماعت در شهرهای اردبیل بود، چرا که سلامتی مردم از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعت استان به آغاز ماه پر فضیلت رمضان نیز اشاره کرد و افزود: در این ماه که ماه بندگی خدا بوده و با اصول اخلاقی بسیاری می‌توان به تقوای الهی دست یافت از هم‌استانی‌های عزیز تقاضا داریم تا با انجام اعمال دینی و قرآنی در منازل خود نسبت به بهره‌مندی از فیوضات این ماه اقدام کرده و برای دفع بلای کرونا و سلامتی بیماران کرونایی دعا کنند.

نصیری همچنین با تاکید بر اهمیت ادامه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی و دینی با توجه به شیوع کرونا در بیش از یک سال اخیر و تأثیر آن بر فعالیت‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان نباید سبب دلسردی ما از بهره‌مندی حداکثری از ثواب اعمال این ماه شود چرا که ظرفیت فضای مجازی برای همگانی کردن این برنامه‌ها در استان اردبیل نیز بسیار بالا است.

کد خبر 22540
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار