پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
تعداد بخش‌های کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به ۷ رسید
بندرعباس - رئیس مجتمع پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با افزایش ۵۰۰ درصدی موارد بستری طی سه هفته اخیر ششمین بخش کووید ۱۹ با ظرفیت ۲۸ تخت و هفتمین بخش کووید با ظرفیت ۲۲ تخت راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تمدن دار با اعلام وضعیت بحرانی شدید در تعداد بستری های کرونایی در هرمزگان گفت: با افزایش بی سابقه موارد ابتلا به این ویروس و همچنین بستری روزانه بین ۴۰ تا ۴۵ بیمار با تشخیص کووید، ششمین و هفتمین بخش کووید به فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت در این بیمارستان راه اندازی شده است که بنا به نیاز و درک موقعیت بحرانی موجود، اقدامات لازم برای راه اندازی بخش های بستری و ویژه کووید همچنان در دست اقدام است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری کادر درمان و تمامی کارکنان بیمارستان که از زمان شروع ویروس تا کنون خالصانه خدمت کردند، تصریح کرد: در صورت عدم کنترل به موقع انتشار این ویروس، با تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی، ارائه خدمات درمانی مطلوب و تامین نیروی انسانی با مشکلات متعدد مواجه خواهد شد و عجیب است که هنوز عده ای موقعیت بحرانی موجود را درک نکرده و بدون ماسک در جامعه ظاهر شده و دست از مهمانی و تجمع بر نمی دارند.

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) در پایان اظهار کرد: ما برای رفع این بحران نیازمند همیاری و همکاری تمامی آحاد جامعه و مردم هستیم.

کد خبر 22543
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار