جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مردم در تنگنای اقتصادی هستند/ دولت و مجلس به فکر باشد
بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: دولت و مجلس به فکر معیشت مردم باشند و بسته‌های غذایی و حمایتی را برای سفره‌های افطاری نیازمندان در ماه رمضان در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد نوشادی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از جمله برکات این ماه که برگرفته از سیره والای مولای متقیان حضرت علی (ع) است، کمک و یاری رساندن به فقرا و نیازمندان جامعه است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا با همت والای هیئت‌های مذهبی پویش سراسری محله همدل را با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به مرحله اجرا گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با لزوم کمک‌های مومنانه و مساعدت و یاری به آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا بیان کرد: لازم است تا خیران نیک اندیش و متمکنین در کنار هیئت‌های مذهبی به یاری هموطنان نیازمند خود بشتابند.

نوشادی تاکید کرد: وضعیت سخت اقتصادی، شیوع ویروس کرونا و نبود کار و اشتغال باعث شده تا سفره بسیاری از مردم کوچک و خالی شود و بسیاری از خانواده‌ها در تنگنا و وضعیت بد اقتصادی قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: از خیرین و کسانی که توان مالی دارند توقع می‌رود به کمک هیئت‌های مذهبی، کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهادهای امدادی بشتابند تا ذره‌ای از دردها و مشکلات مردم نیازمند کاهش یابد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از دولت و مجلس نیز درخواست کرد به فکر معیشت مردم باشند و بسته‌های غذایی و حمایتی را برای سفره‌های افطاری نیازمندان در ماه رمضان در نظر بگیرند.

کد خبر 22565
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار