شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
خلیج فارس متلاطم است/ دریا از فردا آرام می شود
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به مواج و متلاطم بودن خلیج فارس گفت: دریا از فردا آرام‌تر می‌شود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز نیز به سبب وزش بادهای شمالی به‌ویژه در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از فردا با کاهش سرعت جریانات شمالی، به‌تدریج از تلاطم دریا کاسته می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری طی امروز همراه با وزش باد گاهی گردوخاک و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی غربی، در قسمت‌های شمالی استان با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های مرکزی و جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد در سواحل جنوبی بر روی دریا گاهی بیش از ۵۰ و فردا در همه مناطق ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰، در سواحل مرکزی و جنوبی طی امروز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 22576
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار