جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
سرمایه‌گذاری در معادن استان بوشهر ۳۰۹ درصد افزایش یافت
بوشهر - رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سرمایه‌گذاری در معادن استان بوشهر ۳۰۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رشید مرادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه معادن در استان بوشهر و بهره‌برداری از آن تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است و شاهد افزایش فعالیت‌ها هستیم.

وی به افزایش استقبال برای فعالیت در حوزه معادن استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری در حوزه معادن استان بوشهر در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن با افزایش ۳۰۹ درصدی روبرو بوده است.

رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در سال گذشته ۱۳ فقره پروانه بهره برداری معدنی با پیش بینی هزینه سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۲ نفر در استان صادر شد.

وی با اشاره به افزایش ۴۴ درصدی تعداد پرونده‌های بهره برداری معدنی در استان طی سال گذشته اضافه کرد: در زمینه اشتغال معادن جدیدی استان نیز شاهد افزایش ۴۹ درصدی هستیم.

رشیدی میزان افزایش پروانه‌های اکتشاف در سال گذشته را ۱۰۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: در بخش اجازه برداشت نیز شاهد رشد ۴۶ درصدی هستیم.

وی از افزایش ۹۵ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۶۸ میلیارد ریال حقوق دولتی از بهره‌برداران معادن در استان وصول شده است.

کد خبر 23242
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار