جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
۴۵۱ بیمار کرونایی در استان بوشهر بستری هستند/ ۷ مورد فوتی جدید
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت هفت مورد جدید فوتی کرونایی در استان گفت: در حال حاضر ۴۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده که ۵۰ نفر از آنها مثبت قطعی هستند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۷۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه امروز هفت مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا، پنج آقا با ۷۱، ۶۶، ۵۶، ۵۳ و ۵۱ سال سن باسابقه بیماری قلبی عروقی، فشارخون، دیابت و سرطان و دو خانم با ۶۴ و ۷۰ سال سن باسابقه بیماری فشارخون در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۳ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۶ مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ۹۹۵ نفر از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا امروز به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۳ هزار و ۹۱۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر 23272
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار