سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
والدین مانع حضور فرزندان در مراسم «گرگیشو» شوند
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با توجه به ابتلا ۱۸ کودک و نوجوان دیّری طی یک ماه گذشته به کرونا، والدین از حضور فرزندان در مراسم گرگیشو جلوگیری کنند.

احمد آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساده‌انگاری برخی شهروندان نسبت به خطر کرونا، بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خطر شیوع ویروس کرونا در شهرستان دیّر را افزایش داده است.

وی با هشدار نسبت به برگزاری دورهمی‌های خانوادگی گفت: دورهمی‌های دوستانه و میهمانی‌های خانوادگی و برگزاری مراسمات و جشن‌ها با حضور جمع زیادی از افراد از عوامل اصلی تشدید کرونا به شمار می‌رود.

آخوندی گفت: متأسفانه در این روزها آمار افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دیر روند صعودی دارد و میهمانی‌ها و جشن‌های خانوادگی و مراسماتی همچون گرگیشو در این شرایط یعنی به استقبال کرونا رفتن است.

ابتلای ۴ برابری شهروندان دیری به کووید ۱۹

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: شهروندان این شهرستان در یک ماه گذشته، چهار برابر بیشتر نسبت به اسفندماه به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

آخوندی افزود: طی چهار روز گذشته ۶۱ نفر مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان دیّر شناسایی‌شده است که متأسفانه دو نفر از بیماران نیز به علت بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و هفت نفر از شهروندان نیز در بیمارستان بستری‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد: مردم باید بدانند ظرفیت تخت‌های بیمارستانی محدود است و مراکز درمانی توانایی پذیرش حجم بالا بیماران را ندارند و کادر درمان واقعاً خسته است.

کد خبر 23274
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار