جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ به مناسبت هفته کار و کارگر

خارگ : همزمان با هفته کار و کارگر، ابوالحسن سهرابی  رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک، با ارسال پیامی این مناسبت را به کارگران زحمتکش جزیره خارگ، تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک؛ ابوالحسن سهرابی طی پیامی با تاکید بر نقش محوری کارگران متعهد و دلسوز در تحقق شعار سال  مد نظر مقام معظم رهبری، فرارسیدن هفته کار و کارگر به آحاد جامعه کارگری تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته کار و کارگر، فرصتی مغتنم جهت  قدردانی از مردان و زنان بلندهمتی است  که همواره با تلاش و پشتکار فراوان خویش،  موجبات خود اتکایی، رشد و توسعه همه جانبه کشور را فراهم نموده و با خدمات صادقانه خود سرزندگی، امید و اخلاص را به جامعه هدیه می‌دهند.
در همین راستا بر خود لازم می دانم فرارسیدن هفته کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری به ویژه کارگران زحمتکش جزیره خارگ که بسان بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصاد کشور محسوب می شوند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.
امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» نامگذاری شده است، با همت و عزم راسخ همیشگی کارگران دلسوز و متعهد، شاهد افزایش و رشد چشمگیر تولید در راستای تحقق عملی  شعار سال باشیم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه زحمتکشان عرصه صنعت و تولید به ویژه کارگران خدوم جزیره خارگ  در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش  میهن اسلامی  را آرزومندم.

 

ابوالحسن سهرابی 

رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک

کد خبر 23280

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار