پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
استقرار تجهیزات مدرن در مرزها/ توان عملیاتی مرزبانی تقویت شد
بوشهر - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به استقرار تجهیزات مدرن در مرزهای آبی و خشکی کشور گفت: توان عملیاتی مرزبانی تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح دوشنبه در بازدید از مرزهای آبی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تقویت توان عملیاتی و بهبود وضعیت تجهیزاتی مرزبانی در سطح کشور اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور را به عنوان یکی از اولویت‌های مرزبانی و نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: همکاران ما در نقاط مختلف کشور با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله خواهند کرد.

فرمانده ناجا با تقدیر از تلاش‌های مرزبانان در حفاظت از مرزهای کشور، تصریح کرد: مردم بدانند مرزبانان و جان‌برکفان نیروی انتظامی مجاهدانه آماده دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند.

وی به بهبود وضعیت تجهیزات و امکانات مرزبانی اشاره کرد و افزود: مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرزهای خشکی با اقتدار از مرزهای کشورمان پاسداری می‌کنند.

سردار اشتری با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی، افزود: پارسال برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان‌های مرزی اختصاص یافت.

فرمانده ناجا ادامه داد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی برای برقراری امنیت و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در سراسر مرزهای کشورمان آماده جانفشانی هستند.

وی گفت: مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل در برقراری امنیت مرزها دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

کد خبر 23320
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار