پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
جلوگیری از ورود قاچاق از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است
بوشهر- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: جلوگیری از ورود قاچاق از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح دوشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: امسال به نام سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده است و نیروی انتظامی نیز در این مسیر قدم برمی‌دارد.

وی مقابله با قاچاق را یکی از اولویت‌های سال جاری ناجا عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا مصمم‌تر از گذشته در راستای مقابله جدی با قاچاق قدم برمی‌داریم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: سال گذشته به خاطر شرایط کرونا سال پرکاری برای نیروی انتظامی بود و از همان روزهای نخست شیوع کرونا در کنار کادر درمان اقدامات لازم را انجام دادیم.

وی از جمله اقدامات صورت گرفته به امداد، درمان و بهداشت، برخورد با محتکران، ضدعفونی معابر اشاره کرد و ادامه داد: تعداد زیادی از همکاران ما در این راستا به کرونا مبتلا شدند و برخی نیز جان خود را از دست دادند.

سردار اشتری با اشاره به فعالیت قرارگاه نوروزی امام رضا از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین بیان کرد: در عید نوروز فعالیت‌ها ادامه داشت در اجرای مأموریت‌ها و مراقبت‌ها در سفر؛ امنیت شبانه وضعیت مناسبی داشتیم.

وی تاکید کرد: در استان بوشهر کشف وقوع جرم و پیشگیری از جرایم در مدت زمان کوتاه‌تری انجام شده که بسیار مطلوب است. اما در برخی موارد اقتصادی از آنجایی که هزینه جرم چندان زیاد نیست مجرمان ترسی ندارند.

کد خبر 23322
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار