جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر معرفی شد
بوشهر - در مراسمی با حضور فرمانده ناجا، ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار خلیل واعظی، سرهنگ حیدر سوسنی به عنوان فرمانده انتظامی استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده ناجا صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد همدلی و همراهی بسیار خوبی بین مسئولان و مردم هستیم.

سردار سرتیپ حسن اشتری با اشاره به اینکه این همدلی و همراهی باعث تقویت امنیت در استان شده است افزود: تعامل امام جمعه، استاندار، مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح قابل تقدیر است و انسجام و همکاری مطلوبی در استان بوشهر وجود دارد.

وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار و مطلوب در سراسر کشور اظهار داشت: با حضور مقتدر نیروی انتظامی و حمایت و پشتیبانی دیگر نیروهای مسلح، امنیت پایدار در نقاط مختلف از جمله استان بوشهر برقرار است.

فرمانده ناجا با تقدیر از خدمات فرمانده سابق انتظامی استان بوشهر بیان کرد: خدمات سردار خلیل واعظی در دوران خدمات فرماندهی انتظامی استان بوشهر قابل تقدیر است و اینک پس از ۳۸ سال به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

وی تاکید کرد: سردار واعظی با تمام توان در شبانه‌روز در صحنه حضور داشت و سرهنگ سوسنی که از توانمندی بالایی برخوردار و برای همه کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر شناخته شده است، آشنایی کامل به مسائل دارد.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار خلیل واعظی، سرهنگ حیدر سوسنی به عنوان فرمانده انتظامی استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر 23336
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار