پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم/ آمادگی کامل نیروی انتظامی
بوشهر- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم، گفت: برای تامین امنیت انتخابات آمادگی کاملی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای امنیت مطلوب و پایداری است و مشکل امنیتی در این استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با همدلی و همکاری مردم، مسئولان استان و نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت روزافزونی در استان بوشهر وجود دارد و هم در مرز خشکی و هم در دریا وضعیت امنیتی خوبی را شاهد هستیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری از جرایم، تصریح کرد: وضعیت وقوع جرایم نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده و در کشف وقوع جرایم نیز همکارانم اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی کامل همه فرماندهان و کارکنان پلیس در سراسر کشور برای برگزاری انتخابات ادامه داد: با کمکی که از بسیج خواهیم گرفت، امیدواریم انتخاباتی کاملاً امن و پرشور را شاهد باشیم و هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در راستای کنترل تردد و اعمال قانون در زمینه مقابله با کرونا بیان کرد: حدود ۷۰ درصد بازاریان و مردم، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی از افزایش سفرها نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: نسبت به ایام نوروز سال ۹۸ یک درصد کاهش داشتیم، ولی نسبت به سال ۹۹ شاهد افزایش سفرها بودیم.

کد خبر 23338
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار