جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مشکل ملوانان شناورهای سفاری سنتی استان بوشهر رفع می‌شود
بوشهر- استاندار بوشهر از تدوین آئین‌نامه ته‌لنجی خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکل ملوانان شناورهای سفاری سنتی استان بوشهر رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در آئین معرفی فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های اقتصادی بسیار مهمی در استان بوشهر وجود دارد که تأمین امنیت آنها اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به سهم ۶.۵ درصدی استان بوشهر در تولید ناخالص داخلی خاطرنشان کرد: در پارس جنوبی که ۷۱ درصد از گاز مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند، بیش از ۶۰ هزار نیرو مشغول به کار هستند.

استاندار بوشهر وجود تنها نیروگاه اتمی کشور در بوشهر و صنایع مختلف پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های استان دانست و بیان کرد: بیش از ۹۳ درصد نفت خام کشور از طریق پایانه‌های استان بوشهر صادر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد اقتصاد این استان در بخش خدمات وابسته به دریا است اضافه کرد: آئین‌نامه ته‌لنجی و کالای همراه ملوان تدوین و با اصلاحاتی به سران سه قوه ارائه شده که با تصویب آن مشکل ملوانان شناورها سفاری سنتی استان بوشهر برطرف می‌شود.

گراوند با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر با همدلی اعضای شورای تأمین، نیروهای مسلح و تلاش نیروی انتظامی ادامه داد: پایگاه اجتماعی، نیروی انتظامی در بین مردم بسیار مهم و با اهمیت است.

وی برقراری امنیت پایدار در استان را نشان از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست و افزود: امنیت زمینه توسعه و پیشرفت در همه ابعاد در جامعه فراهم می‌کند و این کالا فوق‌العاده در جامعه ارزشمند است.

استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات سردار واعظی در پست فرمانده انتظامی استان بوشهر، برای سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده جدید استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 23369
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار