پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
امنیت پایدار در استان بوشهر برقرار است
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در استان بوشهر امنیت پایدار برقرار است که حضور مهربانانه نیروی انتظامی در جامعه و برقراری امنیت مثال‌زدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: همکاری سپاه با نیروی انتظامی سبب تقویت امنیت در استان بوشهر شده است و این همکاری‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است تصریح کرد: حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در جامعه بیانگر امنیت اجتماعی و تجلی آرامش در اقشار مختلف جامعه است که نقش نیروی انتظامی حائز اهمیت است.

رزمجو تصریح کرد: هماهنگی مطلوبی میان اعضای شورای تأمین و مسئولان استان بوشهر برقرار است که این مهم امنیت استان را تقویت کرده است.

وی افزود: سپاه با ناجا همکاری و تعامل مستمری در اجرا مأموریت‌ها دارد که همین امر باعث تقویت امنیت در استان بوشهر شده است و این همکاری‌ها ادامه دارد.

رزمجو خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سپاه دو بازوی قدرتمند نظام هستند که تعامل آنها سبب تقویت امنیت اجتماعی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با قدردانی از خدمات سردار خلیل واعظی در دوران فرماندهی انتظامی استان، برای سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده جدید استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 23385
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار