پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
دشمنان دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند
بوشهر- فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: دشمنان داخلی و خارجی دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند که این توطئه‌های دشمنان خنثی‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حسین اشتری بعد از ظهر دوشنبه در جمع مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: به لطف الهی، هوشیاری مردم، هدایت‌های مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا و حضور رسته‌های اطلاعاتی، امنیتی، قضائی، نظامی و انتظامی تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران خنثی‌شده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: دشمنان همواره به دنبال این بودند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و اهداف نظام و امام راحل را از مسیر خودش خارج کنند.

وی ۵ اردیبهشت را یادآور حمله آمریکایی‌ها به صحرای طبس و شکست آنان دانست و خاطرنشان کرد: در پی ترفندهای دشمنان، آمریکا برای ضربه زدن به نظام نوپای جمهوری اسلامی، در ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ برای ساقط کردن نظام، بدون اطلاع دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی حمله‌ای طراحی کردند که با اراده خداوند متعال در صحرای طبس شکست خورد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی افزود: تمام تحرکات رژیم صهیونیستی که در منطقه علیه مسلمانان انجام می‌گیرد، رزمندگان جبهه مقاومت پاسخ آن را قاطعانه می‌دهند

اشتری اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هر ضربه‌ای که به مسلمانان می‌زند مردم مسلمان ضربه کوبنده‌ای به آن رژیم کودک‌کش وارد می‌کنند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به سبب برگزاری انتخابات امسال سال مهمی است که باید مقتدرانه راه شهدای گرانقدر با انسجام، وحدت و اقتدار ادامه یابد و ترفندهای دشمنان خنثی شود.

اشتری، از ایجاد انسجام و امنیت مطلوب و خوب در کشور خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر از انسجام و اقتدار مطلوبی برخوردار است و این مهم امنیت پایدار و مستمر در استان را حاکم کرده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی افزود: دستورالعمل لازم توجه به مطالبات مردم ساحل‌نشین در تقویت فعالیت‌های تجاری تدوین و تهیه شده است که با تصویب آن، مشکل این حوزه برطرف و تکلیف نیروی انتظامی تعیین و مشخص می‌شود.

اشتری با بیان اینکه سردار واعظی، خدمات شایسته و اقدامات خوبی انجام داده است که از زحمات فرمانده انتظامی استان بوشهر قدردانی می‌شود خاطرنشان کرد: در استان بوشهر اقدامات مهم و ویژه‌ای در عرصه برقراری امنیت پایدار و توسعه سرمایه‌گذاری انجام‌شده که درخور تحسین است.

کد خبر 23386
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار