جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
وصول مالیات در استان بوشهر افزایش یافت
بوشهر- استاندار بوشهر بر لزوم تلاش ویژه برای جلوگیری از فرار مالیاتی تاکید کرد و گفت: وصول مالیات در استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست ستاد درآمد استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور تحقق درآمدهای مالیاتی در استان بوشهر صورت گرفته و شاهد افزایش وصولی هستیم.

وی با اشاره به اینکه میزان تحقق وصول مالیات قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست تصریح کرد: با تلاش اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر بیش از سهمیه تعیین شده در سال قبل درآمد مالیاتی وصول شد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید روزنه تخلف فرار مالیاتی در واحدها و بخش‌های مختلف مسدود شود ادامه داد: در صورتی که ساختار میزان درآمد و پرداخت مالیات مکانیزه شود هیچکس نمی‌تواند فرار مالیاتی داشته باشد.

وی تاکید کرد: تهاتر بدهی مالیاتی فرصت خوبی برای کمک به حل و فصل مشکلات و تبادل بدهی‌های مالیاتی و معوقات بود که سال قبل در این زمینه امور مالیاتی استان همکاری لازم برای تسریع در روند انجام تهاتر انجام داد.

گراوند از وصول ۱۳۰ میلیارد تومان از بدهی‌ها از طریق تهاتر مالیات اضافه کرد: مالیات بر اساس درآمدها وصول می‌شود و باید همه واحدها و بخش‌هایی که صاحب درآمد هستند خود را موظف به پرداخت مالیات کنند.

وی با اشاره به تأثیر کرونا بر شرایط اقتصادی کشور در سال گذشته افزود: در تخصیص اعتبارات سال گذشته در بخش‌های گوناگون سال سختی پشت سر گذاشته شد ولی استان بوشهر در این حوزه خوش درخشید.

کد خبر 23507
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار