جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۸۲ هزار پرونده قضایی در استان بوشهر مختومه شد/ کاهش جرایم خشن
بوشهر - رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کاهش جرایم خشن در استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته ۱۸۲ هزار پرونده قضایی در استان بوشهر مختومه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمادی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای موقعیت مهم و حساسی است و با وجود ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و صنعتی از امنیتی مطلوبی برخوردار است.

وی یکی از شاخص‌های مهم در حوزه امنیتی را جرایم خشن دانست و بیان کرد: در استان بوشهر شاهد کاهش جرایم خشن هستیم و این استان به عنوان یکی از استان‌های امن کشور شناخته می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به ورود ۱۸۲ هزار پرونده به دستگاه قضائی استان بوشهر طی سال گذشته خاطرنشان کرد: همین میزان پرونده نیز مختومه شده و ۱۸ هزار پرونده در اجرای احکام بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم شورای حفظ حقوق بیت‌المال نقش مهمی در حراست از اموال عمومی و بیت‌المال اضافه کرد: سال گذشته ۵۶۷ هکتار از اراضی تصرف شده منابع طبیعی با صدور احکام لازم به بیت‌المال بازگشت.

جمادی با بیان اینکه در این مدت ۹۳۷ هکتار از اراضی راه و شهرسازی رفع تصرف شد افزود: ۱۷۲ هکتار امور اراضی و ۱۸ هکتار اراضی تصرف شده مربوط به شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با صدور احکامی به بیت‌المال بازگشت.

وی از رفع تصرف هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی تصرف شده در بخش‌های مختلف استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: بوشهر از استان‌های برتر کشور در رفع تصرف‌ها و بازگرداندن زمین‌های متصرف به بیت‌المال بوده است.

در این مراسم محمدرضا بزرگمهر به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر 23575
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار