جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
زیرساخت‌ها و تجهیزات بهداشتی و درمانی در دیلم تقویت می‌شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌ها و تجهیزات بهداشتی و درمانی در دیلم تقویت می‌شود.

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان دیلم پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است و تلاش جدی در این زمینه داریم.

وی از تلاش برای تجهیز بیمارستان بقیه الله بندر دیلم خبر داد و اضافه کرد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان بقیه الله بندر دیلم تأمین و روز گذشته به بیمارستان تحویل داده شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت بخش‌های این بیمارستان به همت خیرین، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تجهیزات بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های این بیمارستان فعال خواهد شد.

وی بیان: با پیگیری صورت گرفته بخش دیگری از تجهیزات این بیمارستان که قرار بود با اخذ ۵۰ درصد هزینه‌ها از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأمین شود به صورت رایگان توسط هیئت امنای صرفه جویی ارزی در اختیار این بیمارستان قرار گرفت.

جمیری افزود: این تجهیزات شامل ۱۲ تخت ویژه بزرگسال، هشت دستگاه ونتیلاتور، ۱۴ دستگاه مانیتور ثابت و سانترال، ۱۲ تشک مواج، ۲۴ دستگاه پمپ سرم و پمپ سرنگ، چهار دستگاه الکتروشوک و الکتروکاردیوگرافی، سه دستگاه ساکشن پرتابل ویژه بخش‌های ICU ، CCU و اطفال است.

لازم به ذکر است که این تجهیزات در نشست سال گذشته نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با معاونت درمان وزیر بهداشت به تصویب رسیده بود.

کد خبر 23589
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار