سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
افزایش پوشش ابر و احتمال بارش باران در برخی نقاط استان بوشهر
بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر و احتمال بارش باران در برخی نقاط استان بوشهر خبر داد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز در برخی ساعات به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد، ارتفاع موج در سواحل مرکزی و جنوبی استان به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: همچنین امروز در برخی مناطق مرتفع استان گاهی رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های همرفتی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: روزهای جمعه تا یکشنبه نیز غالباً جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود و رطوبت هوا نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی امروز وزش باد و در برخی مناطق مرتفع استان رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و فردا در همه مناطق با سرعت ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی طی امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 23625
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار