جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
ظرفیت‌های خلیج فارس استفاده شود/ لزوم رفع مشکلات کارگران
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تلاش جدی برای رفع مشکلات کارگران شد و گفت: ظرفیت راهبردی خلیج فارس در عرصه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: طراحی و اجرای «زندگی بدون گناه» ‬ یکی از مهمترین برنامه‌های تربیتی ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خدایی شدن و خدایی ماندن است اضافه کرد: حضرت محمد (ص) می‌فرمایند که بهترین عمل در ماه مبارک رمضان پرهیز و نزدیک نشدن به حرام‌های الهی و گناه است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نقش مردم عزیز ایران و سرداران بزرگ مانند سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی با جان‌فشانی های میدانی و ایثارگری‌های جهادی در عرصه اقتدار ملی و بین المللی و دیپلماسی تعیین‌کننده و غیرقابل انکار است.

وی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری‌های انقلابی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای یک مجموعه به هم پیوسته است که قدرت خود را از عنایات الهی، هدایت‌های رهبری و توان مردمی و جهاد نیروهای انقلابی در تمامی عرصه‌های قدرت آفرین و پیشرفت‌زا می‌گیرد. همگان باید قدردان این نعمت الهی باشند.

امام جمعه بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امیر مؤمنان امام علی بن ابی طالب (ع) بیان کرد: آن امام نماد الهی کمال انسانی و تجسم عینی راه خدا و طریق حق و قرآن و سیره انبیا و پیامبر گرامی اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه در زندگی و فهم آموزه‌های امام علی (ع) و پیروی از ایشان قطعاً مایه نجات و کمال انسان است و امیدوارم خداوند در شب‌های قدر برای تمامی جهان بشریت به ویژه ایران اسلامی مقدورات خیر تقدیر بفرماید و آرامش، آسایش، سلامت و موفقیت روزافزون نصیب بگرداند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: امیدوارم مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برنامه‌ریزی جامع مدیریت خلیج فارس، از این ظرفیت راهبردی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به دور از سلطه جهان خواران و دخالت آنان، استفاده کارآمد و تمدن آفرین شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: بی تردید این آبراه بین المللی و تعیین‌کننده در جغرافیای ایران پیدایش یافته و به حیات خود ادامه داده است، بنابراین این آبراه فارسی بوده و فارسی خواهد ماند.

وی ضمن گرامیداشت یازدهم اردیبهشت روز کارگر ادامه داد: نقش کارگر در عرصه پیشرفت و توسعه، نقشی اساسی و زیربنایی است و تکریم و تعظیم مقام کارگر و رشد دانش و مهارت آنان یک ضرورت بنیادین است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: ضمن گرامیداشت مقام کارگران عزیز و یاد و خاطره شهدای کارگر به تمام کارفرمایان توصیه می‌کنم که حقوق کارگران را مراعات کرده و نسبت به امور حقوقی، بهداشت محیط، مسائل فرهنگی و امنیت شغلی آنان دقت و توجه کنند.

وی همچنین با تبریک روز معلم و قدردانی از زحمات تمامی مسئولان این عرصه به ویژه کادر آموزشی و پرورشی گفت: توجه به آموزش و پرورش نشان از اندیشه بالای پیشرفت و توسعه است.

کد خبر 23695
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار