جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
طرح ضیافت همدلی در بوشهر
ایسنا/بوشهر طرح ضیافت همدلی با توزیع ۱۰۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان در بوشهر اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه با فضیلت برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در راستای برگزاری مراسمات مذهبی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور با اشاره به یاری رساندن به مردم آسیب دیده و نیازمند بیان کرد: در جریان بیماری کرونا خسارت‌های گوناگون به جامعه بشری وارد شد که یکی از این صدمات به اقتصاد و معیشت مردم بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا یکی از مأموریت‌های اوقاف و امور خیریه است، افزود: در این راستا از محل اجرا امینانه نیت واقفان، بسته‌های معیشتی تهیه و میان جامعه هدف توزیع شد.

اسماعیل‌پور از اجرای طرح ضیافت همدلی در تهیه و توزیع بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: امروز به مناسبت ماه با عظمت رمضان یک‌هزار بسته مواد غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، رب‌ گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، سویا و حبوبات به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان میان جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اینکه این بسته‌های مواد غذایی از محل اجرا امینانه نیت واقفان تهیه شده خاطرنشان کرد: این پانزدهمین مرحله از توزیع بسته‌های مواد غذایی میان آسیب دیدگان و خانوارهای بی‌بضاعت استان بوشهر است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی ارزش بسته‌های توزیع شده را ۳۵۰ میلیون تومان دانست و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ۱۴ ماه شیوع کرونا در قالب برنامه‌های مختلف ۳۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان قرار داده است.

انتهای پیام 

کد خبر 23697
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار