پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
۱۱ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری جان باختند
شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکردگفت: ۱۱ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در دهمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۵ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۱۲۵ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۲۴۵ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۷۵ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۵۱۵ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۲۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۹۵۸ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: هم اکنون ۶۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 23699
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار