جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
رشد آمار فوتی‌ها در استان بوشهر /برای مصون ماندن از کرونا چه باید کرد؟
ایسنا/بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش شمار فوتی‌ها در بخش کرونا بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد.

سعید کشمیری با اعلام این خبر عنوان کرد: با ثبت ۱۰ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد قربانیان کرونایی استان بوشهر به یک‌هزار و ۳۷ نفر رسید.

وی با اشاره به افزایش بستری‌ها در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر اظهار کرد: با ثبت ۱۲۳ بستری جدید شمار بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۴۸۱ نفر رسیده است.

کشمیری با اشاره به شناسایی مبتلایان به بیماری کرونا در شبانه‌روز گذشته خاطر نشان کرد: با شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا تعداد مبتلایان به مرز ۳۶ هزار نفر رسیده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به فوتی‌های کرونایی تصریح کرد: با فوت ۱۰ بیمار در شبانه‌روز گذشته در بیمارستان‌های استان بوشهر، مجموع قربانیان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع بیماری در استان به یک‌هزار و ۳۷ نفر رسید.

وی با اشاره به بستری ۵۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر افزود: هم اکنون ۲۰ بیمار به سبب شرایط حاد تنفسی با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر بهبود یافته‌اند ولی رعایت پروتکل بهداشتی تنها راه مصون ماندن از این بیماری است.

سعید کشمیری از مردم خواست تا در این ایام ماه مبارک رمضان برای سلامتی مدافعان سلامت که در این بحران به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند، دعا کرده و پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و پرهیز از حضور در تجمعات به ویژه دورهمی‌های خانوادگی را بیش از پیش رعایت کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اضافه کرد: آمارها نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد از راه‌های ابتلا به کرونا نتیجه دورهمی خانوادگی و حضور در تجمعات از جمله مراسم عروسی و ختم اموات است که برای مصون ماندن از کرونا باید استفاده از ماسک به صورت مکرر در دستور کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر 23708
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار