جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
برگزاری برنامه‌های هفته قدس در استان بوشهر بر بستر فضای مجازی
بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته قدس در استان بوشهر با محوریت برگزاری بر بستر فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی خودرویی و سنواتی سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در هفته قدس ۳۰ ویژه‌برنامه در استان بوشهر تدارک دیده شده که امید است این برنامه‌ها بتواند خلأ برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس را پر کند

جمالی بیان کرد: شعار بزرگداشت هفته قدس "مقاومت فلسطین، مکتب سردار سلیمانی و بیداری اسلامی" نام‌گذاری شده که سعی بر این است در تمام برنامه این شعار اساسی پیاده‌سازی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امروز که تفکر غرب‌گرا و لیبرالی علیه سردار سلیمانی حجمه وارد کرده باید به هر اندازه که می‌توانیم به سمت مکتب سردار سلیمانی و شاخصه‌های آن پرداخته شود.

وی اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌ای با حضور حسین اکبری دبیر مجمع جهادی بیداری اسلامی و معاون فرهنگی سپاه قدس با عنوان نقش سردار سلیمانی در بیداری اسلامی و مقاومت فلسطین در بوشهر به صورت مجازی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

جمالی اظهار داشت: دوگانگی میدان و دیپلماسی که این روزها با موضوع سردار سلیمانی مطرح‌شده تنها نام آن میدان و دیپلماسی است ولی طرح آن در اصل لیبرال و مقاومت است.

جمالی ادامه داد: برای بزرگداشت هفته قدس در استان با فعالیت پایگاه‌های در سطح شهر بوشهر برای تناسب فضای شهر با مناسبت بزرگداشت روز قدس اقدام به آذین بندی خودروها و نصب پرچم‌های ایران و فلسطین می‌کنند.

وی افزود: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، راه‌اندازی واحد پاسخ به شبهات پیرامون مسئله فلسطین و روز قدس، برگزاری ویژه‌برنامه‌های از سوی کانون فرهنگی مساجد از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت روز قدس در استان بوشهر است.

جمالی ادامه داد: در روز جمعه نیز در سراسر استان در میدان‌های با نام قدس و فلسطین پرچم رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: رزمایش ثامن نیز با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه امام صادق (ع) در فضای مجازی و با محوریت گروه‌ها و کانال‌های مرتبط با موضوع فلسطین برگزار خواهد شد.

کد خبر 23785
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار