شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تداوم رگبار و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم وقوع رگبار و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز(۱۲ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در کشور در تمامی مناطق به‌جز استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و طی فردا (۱۳ اردیبهشت) در تمامی مناطق کشور به‌جز استان‌های کرمانشاه و ایلام طی برخی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش طی امروز (۱۲ اردیبهشت) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، مازندران، تهران‌، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان و طی روز دوشنبه (۱۳ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی تهران، ارتفاعات مازندران و استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، یزد، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

ضیاییان افزود: این سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه (۱۴ اردیبهشت) بیشتر در نواحی مرکزی، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و طی روز چهارشنبه (۱۵ اردیبهشت) در نوار شمالی و نوار شرقی کشور و طی روز پنجشنبه (۱۶ اردیبهشت) در نوار شمالی و استان‌های کرمان، فارس، یزد و اصفهان فعال است.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز (۱۲ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۴ اردیبهشت) نیز قسمتی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر همراه با رگبار باران و وزش باد و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 23820
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار