جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
پیام تبریک مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

خارگ:حجت الاسلام والمسلمین حسین منصورنژادمسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج پیامی صادر نمودند.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله جزیره خارگ حجت الاسلام والمسلمین حسین منصورنژادمسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج پیامی صادر نمودند.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر میخواهید اثر بگذارید ؛ راهش این است که دل ها را به هم نزدیک کنید؛ درون را پاک کنید عمل راخالص کنید؛برای خدا کار کنید؛آن وقت خدای متعال برکت خواهد داد این می شود عقیدتی سیاسی مطلوب.حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)
در آستانه دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره)و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج،شایسته است با گرامیداشت این ایام از تلاش و مجاهدت خالصانه استادان، مربیان و مدیران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی و سپاس گزاری نموده و توجه همگان را به نکات زیر جلب نمایم.
انقلاب اسلامی درحالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود را پشت سرگذاشت که برای ادامه این راه روشن گام دوم انقلاب را برای دومین مرحله خودسازی،جامعه پردازی و تمدن سازی،طی خواهد نمود و فصل جدیدی را برای تحقق آرمانها و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنافداه) رقم خواهد زد ان شاءالله.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود حقیقی انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی همچنین پشتوانه مردم ولایت مدار و اهتمام پاسداران بر تعمیق بنیه معنوی و زیربنای عمیق و اصلی ایمانی و دینی،با اقتدار و جهاد همه جانبه پیش قراولان مبارزه با استکبار و جبهه باطل خواهد بود،و در مسیر تحقق نظام پیشرفته اسلامی گام برخواهد داشت.
در پایان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی به پاسداران و بسیجیان عزیز به ویژه اساتید و مربیان عزیز در جزیره مقاوم خارگ،توفیق همگان را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنافداه) و هدایت های داهیانه امام خامنه ای (مدظله العالی)خواهانم.
حسین منصورنژاد
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ

کد خبر 23836

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار