چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
طرح آبرسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر افتتاح می‌شود
بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افتتاح طرح آبرسانی به ۲۴ روستای این استان در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران و هم‌زمان با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئوکنفرانس خبر داد.

عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد.

وی با اشاره به تسریع در طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: قطع انشعابات غیرمجاز از جمله خانه باغ‌ها در استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

حمزه‌پور از تکمیل پروژه‌های آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح آبرسانی به ۲۴ روستا در استان بوشهر با اعتبار ۶۵۸ میلیارد ریال اجرا شد که هم‌زمان با حضور وزیر نیرو در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران از طریق ویدئوکنفرانس فردا افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طول خط انتقال این پروژه‌ها را ۲۵ کیلومتر دانست و افزود: برای اجرا این طرح‌های آبرسانی بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع در روستاها اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تأمین پایداری آب، رفع مشکلات شبکه آب روستاها و جلوگیری از هدر رفت آب از شبکه‌های فرسوده از اهداف طرح آبرسانی یاد شده است.

حمزه‌پور تصریح کرد: در اجرای طرح آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر ۲ هزار و ۵۳۷ خانوار با جمعیت بیش از ۱۸ هزار نفر از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: منابع آب این طرح‌ها از محل خط آبرسانی کوثر و چاه‌های تنگ‌سدر تأمین شده است.

حمزه‌پور افزود: طرح‌های مهم دیگر آبرسانی در روستاها و شهرهای استان بوشهر در حال اجرا است که امسال در ایام مختلف افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر 23849
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار